Tip č. 1 : čo môže zákazníka odradiť?
Často sa ukazuje, že je veľmi ťažké vyplniť všetky formuláre potrebné na dokončenie nákupu. A zákazníci jednoducho nedokončia to, čo začali – opúšťajú stránky. Preto je dôležité a dobré pochopiť, ako sa publikum stránok správa a snažiť sa čo najviac zjednodušiť ich život. Ak firma už má skúsenosti s predajom offline, môže sa pokúsiť preniesť niektoré prvky do online. Napríklad štruktúrovanie sekcií online obchodu je podobné tomu, ako sa to deje vo fyzickom obchode. Takže pravidelní zákazníci s prvými online skúsenosťami by nemali ťažkosti s navigáciou na webe.

struktura

Tip č. 2 : rýchla registrácia a včasné pripomienky
Ak kupujúci potrebuje vytvoriť účet pri kúpe produktu alebo služby, mal by byť tento proces čo najjednoduchší. Ak je tam miliarda krokov odstrašíte zákazníka skôr ako stihne zadať svoje meno.

Tip č. 3: Ako platiť za obsah
Taktika by mala byť pre podnikateľov, ktorí sa snažia ponúkať používateľom nákup informačných služieb na webe. Napríklad, ak ide o firmu, ako je on-line médiá. Takíto podnikatelia sa musia naučiť sledovať prostredníctvom služby Google Analytics, ako sa návštevníci správajú na svojich stránkach. Ak používateľ pravidelne navštevuje stránku a číta články dlhú dobu, môže ponúknuť predplatné a uviesť bonusy, ktoré dostane na registráciu. Samozrejme, nemali by ste upozorňovať používateľa na potrebu objednať si pri prvom prihlásení na webovú stránku. To môže vystrašiť čitateľa. V on-line médiách je tiež veľmi užitočné vytvoriť dobre fungujúci systém upozornení push, ktorý pripomenie čitateľovi, aby vykonal určité kroky na webe. Iba premyslený prístup k čitateľovi umožní médiám prijímať peniaze za obsah.

nákup

Najťažšou vecou v tomto obchode na internete je pohodlné a nenápadné uvedenie používateľ. A potom s ním jemne pokračovať v komunikácií a vedieť si ho udržať. 

Ohodnoťte příspěvek