Z hľadiska súčasného podnikania sa k veľmi efektívnym a takmer neodmysliteľným priestorom radí internet a efektívna reklama či zviditeľnenie práve v tomto mieste. K tomu však existuje pomerne veľa nástrojov a každý z nich môže priniesť inú efektivitu. Faktorom je aj individualita každého druhu online podnikania a to, čo prináša efekt niekomu inému, nemusí byť efektívne pre vás a naopak niektoré nástroje dokážu byť vo vašom prípade na nezaplatenie. Vo všeobecnosti ale platí, že je vhodné vsadiť nielen na jednu techniku z dostupných online marketingových nástrojov, ale využívať ich hneď niekoľko. Ktoré teda môžu priniesť účinné výsledky?Online nákupy
Search Enigne Optimization (SEO)  je súbor úkonov presnejšie známy ako optimalizácia pre vyhľadávače. Jej úlohou je dosiahnuť rastúcu pozíciu vo výsledkoch internetových vyhľadávačov, akým je napr. Google. Optimalizácia pracuje so všetkými vnútornými a vonkajšími faktormi stránky, aby ju kritériá vyhľadávačov označili za relevantný a kvalitný odkaz k hľadaným výrazom a posúvali ho tak na popredné a dobre viditeľné miesta. Aké má tento postup konkrétne výhody?

  • Veľmi dobré cielenie na užívateľov, čo si vlastne nájdu relevantný výsledok k svojim presne zadaným výrazom.
  • Presné meranie efektivity týchto postupov.
  • Dlhodobý účinok, z ktorého sa dá ťažiť aj dlhší čas potom, ako sa rozhodnete optimalizáciu ukončiť.
  • Ide o prirodzené zviditeľneniea teda dosiahnutie organických výsledkov vo vyhľadávaní, čo znamená, že takéto umiestnenie nie je spoplatnené.

Search Engine Optimization
Linkbuildingalebo budovanie spätných odkazov je vlastne externých faktorom SEO. Okrem toho ale pomáha prilákať návštevníkov z vonkajších zdrojov. Teda z obsahu, ktorý je na „cudzích“ weboch a je v ňom umiestnený spätný odkaz smerujúci na vašu domovskú stránku, respektíve na jej podstránky. Môže ísť o formu bannerov a niečo ako efektívna Impresia Seolight, no odkazy sa častokrát nachádzajú aj v textovom obsahu.